Resurse umane

Administrarea de personal reprezinta o activitate complexa care incepe cu procesul de angajare si se finalizeaza la incetarea contractului individual de munca

Imediat ce candidatul potrivit unui rol a fost gasit, la incadrarea in munca a acestuia, fiecare angajator prin departamentul HR, va trebui sa intocmeasca dosarul de personal al viitorului angajat.

Legislatia muncii este intr-o continua modificare influentand in permanenta activitatea departamentelor HR care devine din ce in ce mai complexa si solicita tot mai multe resurse (umane, financiare, logistice etc.).

In functie de nevoile de business ale companiei, se pot gasi solutii privind externalizarea activitatii de administrare personal, precum:

  • Gestiune dosare personal/arhiva electronica – dosarele de personal ale angajatior se vor pastra la sediul angajatorului, dar este util sa existe si o arhiva elect ronica care sa permita accesul imediat al documentelor unui angajat al companiei.
  • Centralizare date personal – datele angajatilor sunt inregistrate si actualizate in permanenta.
  • Redactare contracte de munca si actele aditionale aferente.
  • Gestiune REVISAL – se realizeaza ori de cate ori situatia o impune prin contracte individuale noi aparute sau prin aparitia eventualelor modificari ale acestuia, cu respectarea termenelor legale de inregistrare.
  • Emitere diverse adeverinte solicitare de angajati: banca, somaj, crestere copil etc.
  • Emitere documente de inchidere sau suspendare a contractelor de munca.

MUNCEȘTE ÎN SIGURANȚĂ
Evita amenzi de pana la 20.000 lei / angajat pentru nererespectarea obligatiilor legate de administrarea de personal.
Contacteaza-ne acum

Medicina Muncii – Serviciu Contractat

Medicina muncii este specialitatea medicala care studiaza relatia om-munca, adaptarea omului la munca si potrivirea tipului de munca cu persoana care o efectueaza

Serviciul de medicina muncii, in conformitate cu: Legea nr. 319/2006, Normele Metodologice de Aplicare Publicate in Monitorul Oficial nr. 882/30.10.2006 si Hotararea de Guvern nr. 355 din 17 mai 2007 privind examinarile medicale pentru fiecare categorie profesionala in parte, asigura:

  • Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor prin:
    • examen medical la angajare – structurat conform profesiei si a fisei de expunere la riscuri; stabileste aptitudinea in munca
    • control medical periodic - reevaluare starii de sanatate
    • examen medical la reluarea activitatii – pentru persoane care au intrerupt serviciul mai multe de 30 de zile din motive medicale
    • examen medical de adaptare – stabileste aptitudinea in munca a persoanelor angajate in locuri cu risc profesional dovedit sau potential
  • Colaborarea permanenta cu medicul de familie al personalului angajat, informarea asupra starii de sanatate
  • Monitorizarea afectiunilor angajatilor prin luarea in evidenta acertificatelor de concediu medical si urmariea evolutiei a bolii
  • La finalizarea examinarilor de medicina muncii, angajatul si angajatorul vor primii rezultatul evaluarii prin intermediul fisei medicale in care se mentioneaza aptitudinea pentru ocuparea locului de munca conform profesiei si functiei
  • Reabilitarea profesionala si reorientarea profesionala in caz de accident de munca
  • Comunicarea riscului profesional catre toti factorii implicati in procesul muncii
  • Consilierea angajatorului privind adaptarea muncii la caracteristicile psihofiziologice ale angajatului
  • Consilierea angajatorului pentru fundamentarea strategiei de sanatate si securitate la locul de munca
  • Serviciile de medicina muncii sunt intermediate si programate de catre echipa noastra impreuna cu colaboratori din Arad. Impreuna cu acestia, tinem evidenta termenelor de expirare ale fiselor de aptitudini ale angajaților, asiguram controalele la angajare si periodice si intocmim anual raportul de sanatate al angajatilor.

MUNCEȘTE ÎN SIGURANȚĂ
Sanatatea angajatilor este o prioritate. Contacteaza-ne pentru medicina muncii
Contacteaza-ne acum

Securitatea și sănătatea în muncă

Prin intermediul echipei noastre oferim clientilor un pachet complet de servicii de securitate si sanatate in munca

Beneficii
  1. Motivarea si angajamentul angajatilor
  2. Costuri reduce legate de accidente si boli profesionale
  3. Castigarea si pastrarea clientilor comerciali
  4. Productivitate
  5. Increderea investitorilor

Documentatiile noastre necesare implementarii sistemului de securitate a muncii vizeaza urmatoarele aspecte

  • Politica de securitate si sanatate si obiectivele organizatiei in acest domeniu
  • Principalele functii si responsabilitati care au fost definite in vederea implementarii sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca
  • Principalele pericole si riscuri pentru securitatea si sanatatea in munca generate de activitatile desfasurate de organizatie si, corelat cu acestea, masurile ce trebuie luate pentru a le preveni si a le controla
  • Dispozitiile, procedurile, instructiunile sau alte documente interne implementate in cadrul sistemul de management al securitatii si sanatatii in munca
  • Instruirile pe linie de securitate si sanatate in munca/ protectia muncii si situatii de urgenta pe care le efectuam cu conducatorii locurilor de munca si cu angajatii se pot desfasura online acolo unde este posibil, dar si la locul de munca, cu accentul pe respectarea normelor in vigoare privind raspandirea virusului SARS-CoV-2

E important sa MUNCEȘTI IN SIGURANTA
Evita amenzi date de I.T.M. incepand de la 2.000 lei pana la 10.000 lei. Contacteaza-ne acum

Prevenirea și stingerea incendiilor & SU

Echipa noastra va poate ajuta in legatura cu urmatoarele aspecte

  • Autorizatie PSI
  • Instructaj PSI si Situatii de Urgenta
  • Echipamente PSI
  • Elaborare Documentatie PSI si SU
  • Evalurea riscurilor PSI si SU
  • Legislatie PSI

Echipa noastra poate asigura un managementul pe line de situatii de urgenta pentru societatea dumneavoastra, punand la dispozitie urmatoarele servicii

  • Elaborarea planului de evacuare in caz de incendiu
  • Consultanta pentru eliberarea avizului/ autorizatiei de securitate la incendiu
  • Elaborarea, intocmirea si avizarea la ISU a planului de interventie in caz de incendiu
  • Elaborarea si afisarea instructiunilor in caz de incendiu sau cutremur
  • Elaborarea registrelor de evidenta
  • Intocmirea fiselor de instruire individuala in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor – situatii de urgenta
  • Stabilirea si elaborarea tematicilor de instructaj de instruire individuala in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor – situatii de urgenta
  • Intocmirea fisei obiectivului conform anexa 5 din OMAI 1474/2006
  • Instructajul in domeniul PSI-SU (prevenire si stingere incendii – situatii de urgenta)
    • instructajul introductiv general(online sau la locul de munca
    • instructajul la locul de munca (online sau la locul de munca)
    • instructajul periodic (online sau la locul de munca)
    • instructajul pe schimb, acolo unde situatia o impune(online sau la locul de munca)
    • instructajul special pentru lucrari periculoase(online sau la locul de munca)
    • instructajul pentru personalul din afara operatorului economic sau a institutiei
  • Testarea salariatilor
    • testarea introductiv generala
    • testarea anuala de testare a cunostintelor; (online sau la locul de munca)
  • Emiterea deciziilor pe linie de PSI cu privire la
    • organizarea apararii impotriva incendiilor
    • numirea structurii cu atributii de aparare impotriva incendiilor
    • instructajul personalului
    • reglementarea fumatului
    • reglementarea permiselor de lucru cu foc deschis
    • masurile speciale in sezonul canicular
    • puncte vulnerabile la incendiu
    • utilizarea stingatoarelor
    • comportament in caz de incendiu/cutremur
  • Proceduri, obligatii si responsabilitati in situatii de urgenta
  • Reprezentare in caz de control

MUNCEȘTE ÎN SIGURANȚĂ
I.S.U. poate da amenzi pana la 50.000 lei si opri activitatea pentru nerespectarea obligatiilor pe linie de securitate la incendiu.
Contacteaza-ne pentru a intra in conformitate Contacteaza-ne acum

Protecția mediului

Consultanță și Audit
Dacă ați ajuns aici, cel mai probabil este una din aceste situații: ați avut un control de la Garda de Mediu și aveți nevoie de consultanță de mediu. Vizita s-a lăsat, în cel mai bun caz, cu un set de măsuri pe care trebuie să le luați pentru a intra în legalitate. Sau ați fost anunțat de o vizită a Gărzii de Mediu și nu știți ce să faceți. Sau începeți o nouă activitate și nu știți ce e de făcut pentru a vă conforma. Ați ajuns unde trebuie. Noi asigurăm consultanță de mediu, fie punctual, fie prin externalizare servicii de protecția mediului.

Legislația de mediu este complexă şi, de multe ori, generează interpretări diferite chiar între instituțiile statului. Amenzile sunt foarte mari și neconformarea devine foarte costisitoare. Cele mai frecvente amenzi acordate de comisarii Gărzii de mediu sau alte organe de control abilitate sunt:

  • Lipsa Acordului de Mediu – între 30.000 – 60.000 lei
  • Lipsa Autorizației de Mediu – între 30.000 – 60.000 lei
  • Lipsa Autorizației de Gospodărire a Apelor – între 30.000 – 60.000 lei
  • Lipsa contractelor de preluare a deșeurilor colectate selectiv (obligatoriu pentru toți agenții economici). Amenzi între 5.000 – 50.000 lei
  • Lipsa Registrului de Evidență a Gestiunii Deșeurilor (obligatoriu pentru toți agenții economici). Amenzi intre 5.000 – 50.000 RON

Amenzile se pot cumula

Rolul nostru este de a vă ajuta să evitați toate aceste probleme prin externalizarea serviciilor de mediu, asigurându-vă consultanța de mediu de care aveți nevoie, când aveți nevoie

Externalizare serviciu de mediu

Noi vă rezolvăm problemele de mediu prin externalizare către firma noastră. Ce putem face pentru dumneavoastră?

  • Servicii incluse în abonament (în funcție de aspectele de mediu relevante)
    • Externalizare serviciu Responsabil de Mediu preluarea activității de Responsabil de Mediu. Consultanții noștri vor prelua responsabilitatea menținerii înregistrărilor cerute de legislație,  întocmirea și depunerea declarațiilor de mediu, menținerea relațiilor cu furnizorii de servicii (colectori, laboratoare, OTR) etc.
    • Gestiunea deşeurilor – Legea 211/2011 impune tuturor firmelor să ţină  evidenţa gestiunii deşeurilor cu personal calificat – noi dispunem de personal instruit conform legii şi vă asigurăm îndeplinirea cerinţelor legale prin evidența gestiunii deșeurilor;
    • Gestiunea ambalajelor conform legii 249/2015 –  Evidența ambalajelor puse pe piață, gestionarea relației cu OTR sau cu firmele de trasabilitate,  întocmirea raportărilor către AFM, transmiterea de raportări AFM;
    • Gestiunea substanțelor periculoase – identificarea substanșelor periculoase, întocmirea registrului substanțelor periculoase, raportări către AFM
    • Alte raportări AFM – uleiuri, metale feroase, DEEE;
    • Asigurarea relaţiilor cu autorităţile statului în domeniu – asigurăm asistență la un control de mediu şi vă ajutăm să duceţi la îndeplinire măsurile impuse de autorităţi;
    • Informare legislativă – vă ţinem permanent la curent cu eventuale modificări legislative ale legislației de mediu şi impactul acestora asupra activităţii dumneavoastră, în acest sens, vom face periodic un audit de conformare legislativă;
    • Consultanţă privind monitorizarea integrată a factorilor de mediu  (asigurarea interfeţei cu laboratoare acreditate RENAR pentru realizarea de analize de mediu) – păstrăm legătura cu laboratoarele şi/sau alţi furnizori de servicii, asigurându-vă că îndepliniţi  cerinţele de raportare de mediu solicitate de autorităţi;
    • Elaborare bilanț COV –  întocmirea bilanțului de Compuși Organici Volatili;
    • Elaborare Plan de Prevenire a Poluării Accidentale – Elaborarea planului de prevenire a poluării accidentale
  • Servicii punctuale, neincluse în valoarea abonamentului
    • Obținere autorizații și avize –  Obținere autorizație de mediu, obținere autorizație integrată de mediu, obținere avize de mediu, obținere acord de mediu.
    • Elaborare documentații tehnice de specialitate – studii de mediu (Bilanț de mediu, Raport de mediu, Raport de amplasament), fișe de prezentare, memorii, documentații tehnice, calcul SEVESO;
    • Elaborarea de proceduri şi instrucţiuni de mediu – pentru a asigura respectarea legislaţiei în domeniu.
    • Implementarea unui sistem de management de mediu în baza SR EN ISO 14001:2015.
    • Audit intern – verificarea diferitelor aspecte de mediu prin audit – de exemplu, audit de conformare legislativă, audit de mediu.
ISCIR – Serviciu contractat

De ce aveţi nevoie de RSVTI ?
Conform Legii nr. 64 din 21 martie 2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, obligaţiile deţinătorilor de astfel de echipamente sunt (conform Art. 15).

  • Pct. 1. – persoana fizică sau juridică ce deţine/utilizează instalaţii/echipamente prevăzute în anexa nr. 2 pct. 1-4 şi în anexa nr. 3 pct. 1-3 şi 8 are obligaţia să le înregistreze la ISCIR, să ţină evidenţa centralizată a acestora şi să comunice la ISCIR orice modificare intervenită în situaţia tehnică sau juridică a acestora, în conformitate cu prevederile prescripţiilor tehnice;
  • Pct. 2. Persoana fizică sau juridică ce deţine/utilizează instalaţii/echipamente prevăzute la alin. (1) are obligaţia să asigure operator autorizat, responsabil cu supravegherea şi verificarea tehnică în utilizare a instalaţiilor/echipamentelor, denumit RSVTI, conform prescripţiilor tehnice. Art. 25. – d) nerespectarea prevederilor art. 15, se sancţionează cu amendă de la 30.000 lei la 40.000 lei.
Sarcinile operatorului RSVTI
  • identificarea şi înregistrarea la ISCIR a echipamentelor ce intră sub prescripţia ISCIR, deţinute de persoanele juridice;
  • asigurarea exploatării corecte şi legale a echipamentelor, în conformitate cu prescripţiile ISCIR în vigoare
  • informarea beneficiarului, de orice problemă sau defecţiune apărută la instalaţiile care sunt în exploatare
  • informarea beneficiarului de apropierea termenelor legale, pentru efectuarea autorizărilor, la instalaţiile pe care acesta le deţine;
  • participarea la autorizarea în funcţionare, respectiv în utilizare, alături de inspectorii CNCIR; – autorizarea personalului deservent;
  • participarea la controalele ISCIR
De ce să apelaţi la serviciile noastre de RSVTI?
  • Nu este necesară angajarea cu contract de muncă a persoanei fizice ce îndeplineşte ocupaţia de RSVTI
  • Nu sunteţi afectat de fluctuaţia de personal, nu trebuie să asiguraţi pe durata concediului de odihnă său medical înlocuitor cu aceeaşi calificare pentru angajatul responsabil de RSVTI care să preia temporar atribuţiunile acestuia
  • Beneficiaţi de costuri mici şi fixe Evitaţi plata taxelor şi asigurărilor sociale aferente contractelor de muncă Operare simplă : Contract anual şi o singură factură lunară
  • Aveţi nevoie de serviciile noastre de RSVTI dacă deţineţi
    INSTALAŢII SUB INCIDENŢA ISCIR – RSVTI: macarale, elevatoare, moto/electrostivuitoare, nacele, centrale termice, cazane, echipamente sub presiune (>0,5 BAR), cuptoare, compresoare, conducte sub presiune.
  • Domenii supuse supravegherii şi verificării tehnice:
    • experienţă a personalului angajat în domeniul instalaţiilor supuse Prescripţiilor ISCIR;
    • asigurarea beneficiarului de respectarea în totalitate a Prescripţiilor Tehnice ISCIR în vigoare
    • ţinerea la zi a documentaţiilor tehnice, precum şi comunicarea în timp util a beneficiarului de apropierea termenelor pentru reviziile generale ale instalaţiilor supuse Prescripţiilor ISCIR;
    • asigurarea unei comunicări eficiente şi rapide cu ISCIR
    • preţuri care pot fi negociate în funcţie de complexitatea şi numărul instalaţiilor
Domenii supuse supravegherii şi verificării tehnice
  • INSTALAŢII MECANICE SUB PRESIUNE (IMSP)
    • cazane de abur, de apă caldă sau fierbinte şi similare
    • recipiente care lucrează sub presiune;
    • conducte pentru fluide sub presiune
  • INSTALATII DE RIDICAT (IR)
    • macarale, mecanisme de ridicat, moto-electro-stivuitoare
    • transpalete manuale/pietonale;
    • nocele şi platforme autoridicatoare
    • elevatoare pentru vehicule
    • ascensoare
    • instalaţii de transport pe cablu
    • telecabine, telegondole, telescaune, teleschiuri, teleferice
    • cabluri, lanţuri, benzi, funii, cârlige şi elemente de legare şi prindere a sarcinii utilizate la IR instalaţii de transport pe plan înclinat;
    • trape de scenă, trape de decoruri şi instalaţii de cortină
    • instalaţii şi echipamente montate şi utilizate în cadrul parcurilor de distracţii şi a spaţiilor de joacă
  • APARATE CONSUMATOARE DE COMBUSTIBIL CLASICE
    • sobe sau alte aparate de încălzit, în uz industrial, alimentate cu combustibil solid, lichid său gazos aparate de gătit şi pentru încălzirea apei şi similare în uz neindustrial sau colectiv alimentate cu combustibil solid, lichid său gazos
    • arzătoare pentru combustibil solid, lichid său gazos
  • DISPOZITIVELE de siguranţă pentru instalaţiile/echipamentele IMSP şi IR APARATURĂ ŞI INSTALAŢIILE de automatizare aferente instalaţiilor/echipamentelor IMSP şi Ir tarife în funcţie de numărul instalaţiilor/echipamentelor ISCIR din dotare. În funcţie de complexitatea şi starea tehnică a instalaţiilor/echipamentelor ISCIR din dotare
  • În funcţie de posesia ori lipsa parţială sau totală a documentaţilor tehnice necesară autorizării instalaţiilor/echipamentelor în conformitate cu prevederile Prescripţiilor Tehnice colecţia ISCIR în vigoare;
  • În funcţie de gradul de acoperire a deservirii instalaţiilor/echipamentelor din dotare prin personal autorizat ISCIR Contractul de prestări de servicii RSVTI se încheie în baza cererii şi ofertei de preţ
Instalații electrice

Conform legislatiei in vigoare,  se prevede obligativitatea efectuarii verificarii PRAM a instalatiei electrice de catre utilizatorul acesteia

Verificarea PRAM a prizelor de pamant si a continuitatii nulului de protectie pentru prizele monofazate sau trifazate se va face in conformitate cu legislatia in vigoare  cu privire la securitatea si sanatatea in munca, respectiv Legea nr. 319/2006, HG 1425/2006 si HG 1146/2006 cu completarile ulterioare si a standardelor legale privind protectia impotriva riscurilor de producere de scurt circuit, electrocutari si degradari ale echipamentelor electrice si electronice, normele STAS 12604/4-89 si STAS 12604/5-90 si DGPSI 004/2001 cu privire la reducerea riscurilor de producere a incendiilor generate de incarcari electrostatice

Verificari periodice PRAM  sunt foarte importante deoarece eventualele abateri de la normele tehnice actuale pot avea consecinte grave asupra integritatii imobilelor sau asupra vietilor omenesti si de aceea recomandam efectuarea acestor verificari PRAM la termenele scadente, precum si de fiecare data cand considerati ca instalatia electrica trebuie verificata, avizata sau certificata pram.

Legarea la pamant reprezinta prima si cea mai importanta masura de protectie impotriva electrocutarii. Prin masurarea rezistentei de dispersie a prizei de pamant si a continuitatii instalatiei de legare la pamant (racord de legare la pamant, nul de protectie PE, conductoare de echipotentializare etc.), putem sa verificam gradul de protectie pe care il asigura aceasta instalatie impotriva electrocutarii, dar si sa constatam gradul de uzura a instalatiilor propriu-zise si a componentelor acesteia.
In urma acestor verificari PRAM vom putea evalua astfel gradul de protectie asigurat de functionarea protectiilor, dar vom putea obtine si informatii foarte importante privind cresterea nivelului de securitate electrica prin conformarea instalatiei, astfel incat sa se evite eventualele accidente ce ar putea sa apara din cauza defectiunilor.

Siguranta devine astfel masurabila !
Serviciile de verificari PRAM ale instalatiei electrice sunt puse la dispozitie prin intermediul colaboratorilor nostri, cu care pastram legatura in permanenta.

Buletin PRAM
Termenele de valabilitate ale certificatelor PRAM sunt verificate de catre echipa noastra, si atunci cand acestea expira, anuntam conducerea societatii si program o noua verificare.

Standarde ISO

Realizăm audite

  • 1 ISO 45001
  • 2 ISO 14001
  • 3 ISO 9001
  • 4 ISO 17025
  • 5 ISO 19011
  • 6 ISO 13485

Vă oferim următoarele beneficii

  • pastrarea pozitiei de piata si cucerirea a noi nise de piata;
  • imbunatatirea imaginii organizatiei si plasarea acesteia pe piata concurentiala intr-o pozitie avantajoasa
  • coordonarea si conducerea activitatii intregii organizatii intr-un mod planificat si sistematic, conform principiilor managementului calitatii;
  • cresterea increderii partenerilor de afaceri (clienti, furnizori) in serviciile si produsele oferite, precum si in respectarea conditiilor contractuale asumate;
  • cresterea satisfactiei clientilor prin indeplinirea cerintelor acestuia, generand incredere
  • confirma partenerilor (clienti, furnizori) ca societatea functioneaza pe baza unui sistem de calitate recunoscut international;
  • crearea cadrului pentru imbunatatirea continua a proceselor interne;
  • imbunatatirea performantei produselor si serviciilor livrate clientilor
  • avantaje economice generate de scaderea ponderii produselor defecte, scaderea clientilor ce migreaza catre alte companii si scaderea nemultumirilor clientilor
  • adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
  • transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • indeplinirea conditiilor de participare la licitatii
Alte servicii

Vă oferim următoarele servicii

  • 1 Consultanță în Managementul Facilitatilor
  • 2 Optimizarea Proceselor de Producție
  • 3 Gestionarea Utilităților
  • 4 Coordonarea SSM pe Șantiere mobile cât și temporare
Avantajele serviciilor de facility management:

Reducerea costurilor
Totul incepe cu o expertiza, o evaluare in urma careia vei primi recomandari cu privire la eficientizarea consumului de energie termica si electrica, eficentizarea consumului de apa, starea tehnica a echipamentelor, masurile pe termen scurt si mediu pe care le poti aplica pentru a eficientiza activitatile organizatiei.
Reducerea costurilor de intretinere este avantajul major serviciului de facility management.

Personal mai putin
Serviciile facility management iti permit sa reduci cheltuielile in mai multe sectoare ale organizatiei. Nu mai ai nevoie de electricieni, instalatori sau diversi ingineri pentru a asigura mentenanta echipamentelor.
Nu mai ai nevoie nici de personal in sfera serviciilor de curatenie si intretinere a cladirii si a spatiilor exterioare sau de echipamentele necesare efectuarii serviciilor de acest tip. Nu mai ai nevoie de personal din sfera serviciilor de paza si protectie
Mai putin personal, mai putine echipamente tehnice si de intretinere a cladirilor inseamna o semnificativa reducere a costurilor lunare

Consultanta si asistenta tehnica
Informatia corecta este un avantaj de care beneficiarul se poate bucura. Deciziile corecte pot fi luate doar in urma unei evaluari corecte si competente

Declinarea responsabilitatilor catre un singur partener
Sa externelizezi serviciile de intretinere a unei cladiri catre mai multi furnizori se servicii poate fi un stres in plus. De ce sa ai 4 parteneri cand poti avea unul care raspunde de 4 servicii? Este mai usor de gestionat si „pisica moarta” nu poate fi aruncata dintr-o curte in alta.
Recomandarea noastra este sa ii lasati pe cei specializati sa se ocupe de managementul proprietatii si sa profitati de avantajele enumerate mai sus si de lipsa unui stres in plus.